A Kubuntu világa

Írások a Kubunturól, hírek, élménybeszámolók, minden, amit érdekesnek találok.

2009.10.05. 11:51 Ulysses

Globállekvár statisztika

Mint már az előző bejegyzésben említettem, a hétvégén volt az Ubuntu GlobalJam (tegnapig egy kép is látható volt a jobb oldali sávban). Íme egy rövid statisztika Kubuntus szemszögből:

  • Átnézésre került a Kubuntu dokumentáció honosított része, és elkezdtem fordítani az utolsó fejezetet is.
  • A Kubuntu dokumentációval kapcsolatban számos hibajegy került megnyitásra az Openscope hibabejelentőben, és öt darab a Launchpadon. Ez utóbbiak még javításra várnak.
  • Elkezdtük átnézni a közösségi dokumentációkat, és megbeszéltük, hogy a jelenlegi dokumentációkkal mit kell tenni. Lesznek amik megújulnak, másoknál csak képeket kell frissíteni, és lesz olyan is, ami megszűnik.
  • És a végére egy kis önfényezés: 197 karmapontot szereztem a hétvégén, ez bugok jelentéséből valamint fordítási javaslatokból áll össze. A Kubuntu dokumentációt egyedül néztem át, fordításának nagy részében közreműködtem.

Találkozunk a következő GlobalJamen.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ulysses.blog.hu/api/trackback/id/tr51428683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása