A Kubuntu világa

Írások a Kubunturól, hírek, élménybeszámolók, minden, amit érdekesnek találok.

2010.06.15. 14:23 Ulysses

KDE SVN felhasználói fiók létrehozva

Az elmúlt nagyjából másfél hónapban elkészítettem a KDE extragear-base csomagjának honosítását néhány fájl kivételével. Ez a csomag főként a Konqueror bővítményeit tartalmazza, a KDE 4.5 végleges kiadásában már biztosan az én fordításom fog szerepelni. A mai napig a fordításaim csak közvetítővel juthattak el a KDE SVN tárolójába: Papp László (djszapi) commitolta az általam küldött patcheket. Hogy gyorsabban és közvetlenül tudjak fordításokat küldeni, szükségem volt egy SVN fiókra, melynek megszerzésében Kéménczy Kálmán (kkemenczy) segített. Ő vette fel a kapcsolatot Szántó Tamással és Bíró Árpáddal, a fiók igénylésekor pedig Bíró Árpádot jelöltem meg, mint aki támogatja az igénylésemet. Körülbelül fél tízkor küldtem el az igénylést, tizenegy órakor pedig megérkezett a levél, hogy létrehozták a felhasználói fiókom. Az első commitom az extragear-base csomaghoz kapcsolódik, az autorefresh.po-ba bekerült két új sztring, azokat fordítottam le.

Van egy projekt a magyar fordítók összefogására, az Openscope. Nemrég újult meg, az új oldalon már regisztráció nélkül is lehet hibát jelenteni. A KDE projektvezetője én lettem, az első hibajegyet már le is zártam. Mivel akkor még nem volt SVN fiókom, a csatolt javításokat Bíró Árpád commitolta.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ulysses.blog.hu/api/trackback/id/tr172083559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása