A Kubuntu világa

Írások a Kubunturól, hírek, élménybeszámolók, minden, amit érdekesnek találok.

2009.02.10. 13:47 Ulysses

Kubuntu fordítások

Az elmúlt hetekben nekiálltam a Kubuntu fordításait csinálgatni, a magyar fordítócsapat wikje alapján. Elvállaltam egyet-egyet, beírtam magam a wikibe, hogy dolgozom, megcsináltam, írtam levelezőlistára, hogy készen van, és az első adagot, ami 28 fordítást tartalmazott, elfogadták. A következő adag, 25 fordítás nemrég lett kész, levlistára már írtam, majd kelemengabor jóváhagyja, ha megfelelő színvonalú a munkám. A most elvállalt adag 13 fordítás, az este folyamán lehet megcsinálom. De időnként van min bosszankodni. Ha valamit nem tudok, a Sztakit szoktam használni. Ma többször is SQL-hibát kaptam fordítás helyett. Egyes fordításoknál már vannak javaslatok, alig pár naposak, de a wikiben sehol nem látom azokat az embereket. Pedig előírás, hogy aki dolgozik valami fordításon, az írja be magát a wikibe. Különben lehet hogy inkább kárt okoz, mint hasznot.

Szólj hozzá!

Címkék: fordítás kubuntu


A bejegyzés trackback címe:

https://ulysses.blog.hu/api/trackback/id/tr11934613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása