A Kubuntu világa

Írások a Kubunturól, hírek, élménybeszámolók, minden, amit érdekesnek találok.

2008.12.29. 23:24 Ulysses

Virtuális szárnypróbálgatások

Telepítettem magamnak az asztali gépemre egy Virtualboxot, és abban próbálgatok Linuxokat. Egész jó móka, így mielőtt bármit is telepítenék valós gépre, ki tudom próbálni. Egyszerűbb, mint ISO fájlokat kiírni, és bootlgatni, megspórolom a letöltést. Bár több memóriávla jobb lenne, így legalább a minimalista ablakkezelpkbe is belekóstolok, ha minden igaz. Hátra van még két vizsgám, eddig két négyesem és egy kettesem van.

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ulysses.blog.hu/api/trackback/id/tr64847846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

evenorbi · http://linuxman.freeblog.hu 2008.12.30. 13:02:52

Régebben én nem voltam megelégedve a Vb-vel, de most, hogy a Sun megvette, elég jól működik.

Mennyi memóriád van? Nekem most 1 GB van, és abból 384MB-ot szoktam adni, 128 MB videókártyából pedig 32MB-ot. Remélem egy nap majd lehetséges lesz az 3D-s dolgok futtatása is.

Ulysses 2009.01.01. 20:25:23

Nekem is 1 GB, 256-ot adtam, bár mint sejtettem ez a KDE4-hez kevés:). A Xubuntu LiveCD viszont nagyon jól elfutott, és közben itthon fel is raktam egy P3-as gépre szüleimnek a Xubuntut. Eddig semmi probléma nincs vele, megmutattam hol vannak a játékok, és használják.

bagoj ur 2009.01.02. 23:02:28

Úgy tudom, a Sun-nál dolgoznak a Virtualboxban futó 3D dolgokon... állítólag idén elkészülnek vele.
süti beállítások módosítása